metehaninannesiii Buusrapehlivaan Kaynamis suyun içine bol limon sık içine 1 tatlı kaşığı da bal koy karıştır azicik karanfil ve azicik zencefil koy sicak sicak ic cok iyi geliyor
Arducsumi_1 Buusrapehlivaan bende şuan aynı durumdayım papatya çayı yaptım bol limonlu ballı onu içtim saat 9 da şuan kaynar suya limon sıkıp bal attım onu içiyorum