goldenarrow Sezeryan için genel anesteziyi mi tavsiye edersiniz , spinal anesteziyi mi ? Spinal sonrası belde ağrılar vs olduğu söyleniyor hangisi daha iyidir , çarşamba günü doktoruma hangisini istediğimi söylemem gerekiyor
Haydinn goldenarrow spinal bence, benim çok güzel geçti şahsen sezeryanım, bel ağrısı hiç yaşamadım ayrıca bebeğinizle hemen ten teması olacak bu duygu şahane birşey yaşanmalı kesinlikle 🌸🌸
Mltm88 goldenarrow Ben genel yapmıştım 8 sene evvel..Şimdi yine genel tercih edicem.Spinale cesaret edemiyorum..Ama genel anestezi beni hiç rahatsız etmemişti, inşallah yine rahat geçer
Minik1234eli goldenarrow 13 gün oldu benim spinal Doğum yapalı sadece bebeği hissetmek o an temas kurma dışında birde çok şükür elhamdulillah yaşıyorum onun dışında hiç bişey iyi değil bence tabi herkeste aynı olmaz
goldenarrow Haydinn bende spinal istiyodum fakat spinal olup bel ağrısı çok çektim diyenler vs varmış
Haydinn goldenarrow herkesin doğumu kendine özel canım hiç bilemezsin belki çok güzel geçecek ☺️ Yine senin kararın tabi hakkında hayırlısı sağlıcakla kavuş bebeğine 🌸
Minigim45 Bende spinali düşünüyorum ilki geneldi çok zor kendime geldim o gün akşama kadar kendimde degildim en azından uyanık kalıp kendinde olmak iyi bişey biraz cesaretsizim ama inşallah ekip iyi olursa güzel morel olurlar bana
Minik1234eli Minigim45 evet ekip önemli benim doktorum kendimi kaşıyormuşum konuşmama izin vermedi birde göğüs altından bastırdılar sanki normal Doğum yapıyormuşum gibi vallahi bas bas bağırdım nefes alamıyorum diye
Minik1234eli goldenarrow devlette mecbur yaptım özeller almadı 4.sezeryanım çok şükür yaşıyorum yaşıyoruz