1919 2 aylık hamileyim doktor herşey yolunda dedi kalp atışlarıda bugun dinledik ama doktor 3üçüncü ayda gel zeka testi yapcam dedi yani genelde her gidişimde testler yapıyoruz çünkü benim ilk iki gebeliğim düşük oldu ve hala aynı doktorum
bgymuk bizde bugün kontrole gittik ense kalınlığı iyi zeka testine gerek yok bence dedi. ikili test mi dedim evet dedi. o ense kalınlığı iyi dediği için yaptırmayı düşünmüyorum nedense
1919 İkili tarama ve zeka testi aynımı bilmiyorum aslında ama ben yaptırıcam ilk çoçuğum olcak bide ilk leri düşük oldu sağlıklı bi gebelik olur Allah’ın izniyle rabbim isteyen herkese nasip etsin annelik duygusu bile muhteşem