Şimdi yazacağım uzun olucak ama anlaşılır dille anlatırım umarım keşke ses kaydı olsa😁😁
Hanımlar ben adetime göre bugün 18+3 haftalık gebeyim ama ultrasona göre 17+5.. Doktorum 18-22hafta arası git ultrasonu yaptır dedi. Eşimin iznine denk gelsin diye 3 eylül ya sa 10 eylülde gitmeliyim ilçeye. Şimdi sormak istediğim ben ultrasona göre hesapladığımda 3 eylülde 19+2de gitsem yaparlar mı bu haftada yaptıran var mı. Ve ultrason adet haftasına mı yoksa ultrason haftasına göre mi yapılır. Aradaki 5 günü kapamışta olabilir 2 haftadır gitmedim çünkü normalde fark 2 haftaydı 5 güne düştü. Anlatabildiysem çok isterim cevap vermenizi😁 Açıkça sormak istediğim
- 19 haftalık hamilelikte detaylı ultrason yaptıran var mı
- Adet haftasına göre mi ultrason haftasına göre mi yaptırılır