ilayda0606 Nstye girdiğimde sancı çıkmıyor Ama belimden aşşağı ağrılar hissediyorum vajinamda batma ağrı uyuşukluk hissi var sizdede oluyormu bebişinde gelesi yok gibi 🤪
Emelg ilayda0606 bende öleydim kızımda ağrı sancı çıkmadı 35 de açıldı kanala girid yinede doğmadı çok ümitsizdik 39 4 de bi anda nişanla hastaned ebulduk kendimizi
Eylem_kaya07 40+1 yarın acile muayeneye gidecem. 39+6 iken sancı ile acile gittim 8 dakikada bir geliyordu sancı var ama az açıklık 0 Eve geldim. 3 gün içinde doğuramazsan gel dedi acile yarın,3 gün oluyor