İki haftadan beri idrardan kan geliyor sanarken vajinal siğilden kaynaklandığı ortaya çıktı, iki hafta sonra lokal anestezi yaparak siğilleri alacaklar , bu durumdan korkuyorum anestezi bebeğime zarar verir mi ya da sonrasında ne olur ? Yaşayan yaptıran var mı ? Yayılıyormuş sğiller 🙁