esraemreee Heyecan doruklarda. Bi kızım olacak Rabbimin izni ile. Rabbim bebeğimi sağ salim kucağıma almayı nasip etsin. Rabbim tüm isteyenlerin kucağını boş bırakmasın 🤲🏻🤲🏻🤲🏻❤️
Kubra_baydar esraemreee sağlıkla kucağına al inşallah canım benim de son 9 günüm var ama ne sancı ne ağrı doğuma dair hiçbir belirti yok valla anlamadım normal doğum istiyorum inşallah yapabilirim 🤭😂😂
Minigim45 Bizimde son üç gün kaldı rabbim hayırlısıyla kurtulmamızı sağlıcakla bebişlerimize kavuşmamızı nasip etsin