3 santım acılmam varmiş bugun doktor bakti güzel dedi evde bekle dedi
ama ben hiç ama hiç sancı vs hissetyorum 3 santım acılmamm olduguna bile şaşırdim dogum ne zaman olur acaba
devlet hastanesi oldugu için yatişim olmadı sancını bekle dedi anlamadım hiç bişey