SenHepMercimekOlarakKalacaksin Gecen hafta doktora gittigimde bebegimin 900 gr oldugunu soyledi. 24+5 haftalik hamileydim. Ne zaman ultrasona girsem hep kilolu cikiyor. Dogum zor olur diye korkuyorum sezaryen olmak zorunda kalirsam diye.. sizde durumlar nasil? Bebeklerinizin kilosu ne durumda?
Zuhal2205 SenHepMercimekOlarakKalacaksin sen yada babası iri yapıdaysanız normal canım onun da öyle olması size çekmiştir :) benim o haftalarda 780 gramdı
Cananhafsa SenHepMercimekOlarakKalacaksin hamileliğim başından beri bebeğin gelişimi hep 2 hafta öndeydi bu gün gittim 34. Haftadayım ve 3 hafta önden gidiyor bebeğin gelişimi 🤦♀️ Doktor eşimi görür görmez babaya çekmiş boylu poslu dedi😅 anlayacağın genetikse yapacak birşey olmuyor bende şuan kara kara nasıl doğurucam die düşünüyorum doktorum umut verici konuştu bakalım😊
SenHepMercimekOlarakKalacaksin Zuhal2205 yok canim iri de degiliz normaliz ama oglum hep kilolu gidiyor. Boyu da 35 cm di. Tabi hamile oldugumdan beri baya kilo aldim ama onun etkisi varmidir bilmiyorum:)
Zuhal2205 SenHepMercimekOlarakKalacaksin ondan da olabilir canım :) oo uzun boylu da maşallah seninkisi oyyy 🤗bende birazdan 28+5 olucam geçen hafta gittiğimde benimkide 35 santimdi ☺️☺️ Benimki bana çekmiş tam bi minyon :)
SenHepMercimekOlarakKalacaksin Sevval doktor bize de normal diyor sadece azcik kilolu iyi beslemissin diyor ama 2-3 hafta onde cikiyor kilo olarak ultrasonda. O yuzden yine de korkuyorum dogurmakta skinti olurmu diye
SenHepMercimekOlarakKalacaksin Cananhafsa benim boyum 1.68 esimin 1.72 yani oyle uzun boylu da degiliz ama oglumuz hem kilo hem boy olarak en basindan beri onde gidiyor sizinki gibi:) boyu uzun olsun da kilosu dogumda 4 leri bulacak diye korkuyorum😂
SenHepMercimekOlarakKalacaksin Zuhal2205 benimki hem tombis hem uzun olacak sanirim. Saglikli olsun da onemli degil:) sadece hep sezaryen olcakmisim hissine kapiliyorum kilo yuzunden🙄
58Vildan bizimkide 25. haftada 1 kiloydu 5 hafta sonra gittiğimde 500 gr. almıştı bazı haftalar çok iyi gelişim gösterirken bazı haftalarda duruyor canım fazla kişiyede söyleme bence nazar olmasın maşallah
SenHepMercimekOlarakKalacaksin 58Vildan masallah canim senin bebis de tombismis😊 ultrasonda sirf göbek goruyoruz valla beni korkutuyor 😂 zayif olmasindan iyidir tabikii kilo olsun ama normal dogum yapabileyim istiyorum. İnsallah saglikli dogum yapariz💕
58Vildan SenHepMercimekOlarakKalacaksin amin canım bizim de doktorumuz hep göbekli diyor babasına çekmiş sağolsun onlar sağlıklı olsun da doğum şekli hiç önemli değil hayırlı doğumlar inşallah 💕💕
ozdenarda SenHepMercimekOlarakKalacaksin benimde bebegim hep iki hafta onden gdiyordu hatta doktor 40 i bulursa mecbur sezaryane donebilirz demisti benm minik dayanamdi 37+4de geldi ve ultrasynlarda yanilma payi cok oluyor 34+5de 3400 du minnagim dogdugunda 3285 cikti
ozdenarda SenHepMercimekOlarakKalacaksin evet canm baya yanilma payi oluyor birde dogduktan sonrada odemleri gidiyr kilo veriyorlar