-defostugce66- benim adet gibi ayakta ta geliyordu özelikle wc de temizlerinde geliyordu basta gittiğimde normal dedi doktor baktım durmuyor kanamam bebekte düşük tehlikesi var dedi iğne yaptı ilaç verdi geçti çok şükür ama stres yapma baktın geçmiyor ağrı yada ilerleme olursa git muhakak