19+5 haftalığız Kasığımın genelde sol tarafında hissettigim birşey oluyor.. Minik kıpırdama tarzı dışarıdan belli olmuyor ama ben içeriden hissediyorum.. sık sık yapıyor bazen, bazıları rahim büyümesidir diyor ama ben bebiş tekmesi diye düşünüyorum 🙏 sizlerde de oluyor mu?