EceNaz35 Merhabalar Can Anneler 🌺 ben ilk doz aşımı 20 Haziran da oldum 23 haziranda adet gördüm ve hamile kaldım ☺️ Şu an 8 haftalık gebeyim doktorum ilk 3 aydan sonra 2. Doz aşı olabileceğimi söyledi sizlerde durumlar nasıl kaçınca haftalarda oldunuz??