reyynasy Kızlar bugun kasık ve karnımda sancı oluyor hastaneye gittim iğne yaptılar ama hala ara ara oluyor yururken felan nefes darlığı da var bu normal mi doktor neden kaynaklandığını soylemedi cıhazla baktı sancın yok dedi bana 😔
Mimik Ben de 15 deyim, bixak saplanmalar gibi agrilar falan normal, rahim ve cevresi genisliyor, kas agrilari, artik sismeye basliyoruz… Dinlenebildigin kadar dinlen… Ani hareketler yapma Bir de su muhakkak ic 3 lt. En az
Mimik Bebek9 su icmeyi aksatma, ben bikac gundur aksattim ondan mi bilmiyorum daha hissedilir agrilarim oldu… 3 lt. Ye kadar sayiyorum, ondan sonrasini saymiyorum… Sanirim 4 lt. Kadar su iciyorumdur..
Nnurdan Evet 15 haftalık olduk bizde otür ağrılar bendede oluyor rahim büyüdüğü için ağrı hissetmek bu aylarda normalmiş canım
Mimik Bebek9 ilerleyen azaltma, zaaten ilerleyince agzin kuruyor… isteyerek iciyorsun, ben neredeyse hic su icmezdim… hamileligim boyunca zorlaicyordum. simdi simdi zevkle iciyorum😆
Mimik Bebek9 yaramı deştiin oyy oyyyy🤧 Doktor bakmadi cinsiyetine basindan savdi beni👿 Sanirim sevdigiyle kavgaliydi oyle bi suratsiz oyle bi mutsuzdu😑 Tahmin yapabilecegim kadar da bile utrason goruntusu yok😡 Eylulun sonuna dogru randevum… o zamana kadar meraktan kuduruyorum😑