Henüz çok erken ama gece kasik ağrısıyla uyanıyorum ve idrar yapınca geçiyor ama çok sık idrara kalkıyorum. 1 tane dusugum var 15 haftalikken dusmustu rahîm ağzı yetmezliginden henüz çok küçük ama tekrardan baski hissediyorum. Sizin bu haftalarda boyle belirtileriniz olmuş muydu ?