İlk hamileliğim 12+2 deyim ve eşimle eşimin ailesinden kaynaklı sorunlar yaşıyorum annesi oğlunun evlendiğine alışamadı babası sürekli bana dini konularda baskı yapıyor eşimle kendi ailemin rızası olmadan evlendim çok üzülüyorum yaşadıklarımdan dolayı bebeğimin sağlığı bozulacak diye korkuyorum ne yapmam lazım benim gibi sorunlu gebelik geçiren var mı acaba ?