anneadayii42 ben poşetsiz koyuyorum ve sebzeliğimin altina da sebzelik matı kullanıyorum, mat sayesinde daha uzun süre dayanıyorlar, ıspanak bile 15 gün beklese hiç bir şey olmuyor. Poşette daha çabuk bozuluyorlar. Bide ben kış meyvesi dışında herşeyi buzdolabına koyan biriyim daha uzun ömürlü oluyorlar.