Sblut23 Kızlar selam 20 haftalık hamileyim yarım saat ayakta dursam tabanlarım ağırıyor. 2. Sorum ise ben uyuduktan sonra genelde yüz üstü yatıyorum ama her hangi bir ağrım olmuyor bebeğe zararı olur mu hareketlerini de hissediyorum
Mavi34 Sblut23 20.haftaya kadar sıkıntı yok sonra sola yatmak iyi diye biliyorum. Karin biraz daha çıkınca yatamıyorsun zaten yuzustu
Gamzeblt Sblut23 26 haftaya kadar karnımın üstüne uyudum yorulmanızda vucudunuzla alakalı yada kan verin değerlerinize baktırın
Deniz59 Sblut23 sırt üstü ben yatıyorum arada 30 haftalık oldum 25. Haftadan sonra yatmamak gerekirmiş ama illa sola yatmaya gerek yok 10 dk falan sırt üstü yatıyorum sol sağ nasıl rahat edersem
Sblut23 Deniz59 bende sağa doğru yatınca daha rahatım ama uykuya dalınca elimde değil sırt üstü oluyor 😔
Deniz59 Sblut23 şuan yatabilirsin sırt üstü 25. Haftadan sonra çok uzun süre yatma zaten bi zaman sonra sırt üstüde yatılmıyor rahat edemiyorumw
Sblut23 Gamzeblt cuma günü kan verdim çok şükür bir sıkıntı çıkmadı sadece idrar da hafif enfeksiyon çıktı 😊 bende bir kaç kez duymuştum sırt üstü yatınca rahatsız olmuyorsanız uyuyabilirsiniz diye ondan sordum size