Zeynep9120 Ekrem bakar neden bakmasın ki whatsap kullanıyorsa telefondanda atabilirsin ben öyle yapmıştım bi risk olmadıgı icin gelmene gerek yok hersey yolunda demişti bana
Ekrem Zeynep9120 yok devlet hastanesi olduğu için telefonlarını vermiyorlar burda ozaman ben yarın gidiyim