38+2 deyiz bugün çatı muayenesi oldum açılma yok nts de sancı da yok yani kısacası hiçbir doğum belirtisi yok, eşim bunları duyunca günübirlik şehirdışı işi vardı çarşamba günü onu halledeyim geleyim dedi içime öyle bi sıkıntı oturdu ki sanki o gidince ben doğuma gidecekmişim gibi 😕 yalnız değilim annem ve babam bir adım yanımdalar yalnızlıktan değil ama o yokken doğuma gidersem bir çok heyecan eksik kalacak gibi, sanırım son hafta hormon dengesi daha da alt üst oluyor ve saçmalıyorum şu an ama engel olamıyorum o yokken bir şey olacak veya doğuracağım korkusuna 🤷🏻♀️ 5 saatlik bir yol doğum başlasa bile yetişir diye düşünüyorum ama yine de çok tedirginim