Damla00 Arkadaşlar adet kanaması sandım 3.gün bitti resmen yerleşme kanaması olabilir dedim adettende 4 gün geçiyor kan verdim çıkmadı ama kasık batması vs oluyor böyle olan arkadaşlarımız var mı?
Avakadolu Damla00 kanama bat tan önce mi geldi ne sekildeydi? Ben de ilk gebeliğimin onceki ayında iki gün değişik regl olmuştum yerleşme kanaması sandım ama diğer ay hamile kaldım o da gelişmedi o ayrı
Damla00 Avakadolu Canım kanamam normal adetten bi gün önce geldi 3.gün bitti kasık batmalarım hala oluyor bugun kan verdim 0.5 çıktı sonradan yükselebilir mi acaba
Avakadolu Damla00 yerleşme kanaması olsaydı beta 5 in üstü çıkması lazımdı yine de umudunuzu kırmak istemem ben de hep düşünmekten belirtiler buluyordum bu ay bosverdim regl beklerken hamile çıktım inşallah sizin de hayırlısıyla olur 🙏
Damla00 Avakadolu Ya ne güzel canım sağlıkla kucağına al inşallah😊Doğru canım farkındayım ama adet neden 3 gün sürdü kafamda o soru işareti var sadece
Avakadolu Damla00 Amin inşallah siz de kavuşun bir an önce benim de öyle olduğunda vücut kendini hazırlıyor demişlerdi bana da kafaya takmayın diyeceğim ama zor gerçekten dusunmeyince oluyor