Sebebini bilmiyorum ama bende aynisini yaşadım.doktorum kolestaz olabileceğini söyledi gerekli tahlilleride yaptik ama bişey çıkmadı.Yaklasik 2 hafta boyunca ciddi derecede zorladi beni ama birden kesildi.Simdi bazi geceler sadece ayak altlarim kaşınıyor.İstersen yine de bi doktora danış tahlil yapmasi gerekebilir ☺️