Kubra_serkan Arkadaşlar kuaföre gidemiyorum covid den dolayı 32+4 düm zorlanıyorum artık alamıyorum bacaklarımı falan tüy dökücü krem önerisi verebilirmisiniz bebeğe zararı olurmu ?
mor_menekse1 Kubra_serkan ağdayla alın dicem ama tek başına bir yere kadar alınıyor kız kardeşiniz falanyok mu yardım etsin kuaföre de utanıyorum diyorlar ya jilet flan da hiç olmaz bnde şimdilik kndim alyorum ilerleyen zamanda ablamdan yardım alcam inşAllah
Kubra_serkan mor_menekse1 mecbur artık kardeşimden yardım alıcam sürekli de geliş gidiş yapamıyoruz dershaneye gidiyor bakalım halletmeye çalışacam
Kubra_serkan mor_menekse1 aynen valla çok zorlanıyorum artık temizlik bile yapamayacak duruma geldim eğilip birşey alamıyorum benim birde önden gidiyor hafta olarak