Ozlemtrh Hanımlar merhaba ben 19+3 deyim erkek bebeğim olacak Allah nasip ederse ama sorun şu hiç hareket hissetmiyorum ve çok üzülüyorum normal mi
Esrakin Ozlemtrh 22+3 haftaliigim bende net hisetmiyorum cnm sadece ilk baslarda pit pit hisediyorum bide simdi kalp atislarini falan anca hisetmeue basladim hisedersin bi kac haftaya
Hatice-Cihan Ozlemtrh aynıyız hafta olarak herkeste farklı oluyo bu benimki iki haftadır kıpır kıpır ilkmi sizin
246810 Ozlemtrh Haftamız aynı canm benm de ilk gebeliğim Bır kere gobegimin hemen altında kalp atışı gibi bişey hissettim tam olarak bebek hareketimi anlayamadım ama şu an bende hissetmiyorm herkes normal diyor
Esrakin Ozlemtrh Hisedersij cnmm morelini yüksek tut uzan isitlari kapat sol tarafina yat ben oyle yapinca daha cok hisediyorum aslinda