Aysekrblt58 Herkese Merhaba! 12 haftamdayım doktorum folık asıt bırakbılırsın dedı muştivıtamın başla dedi sizler ne kullandınız ne önerirsiniz hiç fikrim yok bu konuda🤔🥰
Sunay10 Aysekrblt58 kan ilacı bide Demir ilacı içmiştim bide balık yemediğim için balık hapı tüm vitaminler var içinde
Aysegul9371 Aysekrblt58 immom tablet sonra gynferon tablet d vit damla ayriyeten 17 .haftadaym hala prilam kullanmiyorum
Gizemin-minnakI @Aysekrblt58 doktorum bana 8. Haftada direk prevıt positıve multivitamin başlattı. İçinde balık yağsı dışında her vitamin var .
Gizemin-minnakI @Aysekrblt58 d vitamini kan hapı da kullanıyorum . Bir de magnezyum başlatacak sanırım .
bhbebikannesi Ben en başından beri regenesiz max kullanıyorum . İçinde folik asitte omegda bir çok başka vitaminde var .16+3 teyiz hala kesmedik
12345_123 previt positive verdi 6 haftalıkken başladım doguma kadar devam içinde her vitamin varmıs demir takviyesi fln kan ilacı da feramat bırde devıt 3 damla içiyorum
Selcans Aysekrblt58 previt positive kullandım 5.ay sonuna kadar şimdi imom ve demir ilacı kullanmaya başladım.ek olarak osteocare kullanıyorum 3. Aydan beri doğum zamanına kadar kullanacağım. Bizim önerilerimizden ziyade kan tahlilinize göre almanız daha iyi olur bence. D vitaminim düşüktü o yükseldi onu azalttim örneğin.
Mimik Decavit kullaniyorum, su suralar sut urunleru yemeye calisiyorum, ama yiyemedigim zamanlar da calsulium iciyorum…
PrensesFiona Regenesis max kullanıyodum doktorum devam et dedi ek olarak d vitamini ve demir başladı bende kansızlık var
Dugi7 Aysekrblt58 Doktorum Regenesis Max verdi onu kullanıyorum aynı zamanda D vitamini damlası ve demir ilacı da kullanıyorum
Emineekyl Aysekrblt58 OMEGA 3e başladım ama balık yağı hapı midemi bulandirdi o yüzden bıraktım multivitamini içiyorum sadece