Bsrakrm 37. Haftadayım sinek ısırığı zannetmiştim başlangıçta çok azdı öyle gibiydi. Göbekten başladı çatlaklardan kaşınıyor dur dedim. Bacakta başladı sinektir dedim ama yayıldı ve kaşıntı krizine soktu. Araştırdım pupp diye bir hastalikmis genelde hamileliğin son aylarında oluyormuş. Cildiyeye gittim krem ve hap verdi. Kremi kullanıyorum sadece şuan iyi geldi çok şükür. Bence doktora git mutlaka çok zor bir şey.