minikbirii_20 Kızlar kimyasal gebelik ile ilgili bilgisi olan varmı belirtiler ne oluyor ne zaman belli oluyor
Fadikb minikbirii_20 1.5 yıl önce ben yaşamıştım canım beta ikiye katlamıyordu düzensizdi artışı ve çok şiddetli kaşık ağrısıyla kahverengi kanamam oldu doktorum adetinle birlikte atacaksın dedi herhangi kürtaj gibi bir işlem yapılmadı bana
gokcekocyigit07 Kan verdikten sonra beta düzenli artış göstermiyor ve kanama oluyor kısa sürede, bu şekilde atılıyor
ebru05 Canım benim iki kere oldu , normal hamilelik belirtisi gibi belirtileri oluyor anlyamıyosun hatta benim adetim 2 gün filan geçmişti kan verdim biri 40 biri 30 çıkmıştı sonra adet oldum ve çok yogun oldu kanamam
minikbirii_20 Fadikb bende düzensiz artış yok şuanda en son 104 dü 2 gün sonra 483 e çıktı ama birden düşer yada durur diye çok korkuyorum..
Fadikb minikbirii_20 artışınız çok güzel 🥰 kötüsünü düşünmeyin 2 gün sonra tekrar verin içiniz rahat etsin 🙏
Nehir-Poyraz minikbirii_20 e senin düzenli artmış öyle çok fazla artmıyo zaten. Üç kimyasal gebelik geçirdim 50lerin 60ların üstüne asla çıkmadı hep çok az arttı senin gayet güzel artmış iki gün sonra bi daha ver ondan sonra rahat eder için kötüde düşünme çok güzell artışın
Fadikb Nehir-Poyraz yooo öyle değil yani herkeste öyle olmuyor ben 900 leri gördüm ama dediğim gibi iki kat artarak değil yani kimyasal gebeliktede yüksek rakam olabiliyor
332817 adetimden 5 gün geçmişti benim değerim 400 dü. 40. güne kadar bekledim sonrasında adet oldum zaten. 5 ay önce bunu yaşadım şuan 2 aylık hamileyim.
Nehir-Poyraz Fadikb onu bilmiyodum canım ama sonuçta sağlıklı artış olmuyor düzensiz ve az oluyo bu arkadaşın baya bi artmış iki katından fazla artmış