NidaEzgi doğrudur çünkü kuzenimden sonra buna kesin inanır oldum mila olanlar ıyi huylu olduğunu duydum ama ne kadar doğruluk payı var bilemiyorum bu ismi benimsedik eşimle buna karar verdik anlamı da güzel inşallah güzel huylu olurlar 😊😊 ay esimdé hep derin istedi asel derin olsun diye ama vazgecrdim içine kapanık olur diye 😀😀