Gonul_enes Dlnnn bebek erkek mi bu genelde erkek bebeklerde olur, 2numaramdada kafa buyuktu bu erkek bebegimdede..
Pambix Dlnnn Benimde önde ki genelde haftasıyla uyumlu olan azdır zaten demişti Dr bana. Sorun olcagini sanmıyorum olsa doktorlar gizlemez yüzümüze söyler 😄
Merve5561 Dlnnn bizim de 2 hafta önde canım bi sorun yok dedi dr benim her yeri 2 hafta önde normal doğuma engel olur mu dedim o doğuma yakın belli olur dedi
a_burcu_bur Dlnnn yiğenime de aynısı denmişti. Şu an 13 aylık taptatlı maşallah, hiç de bi sorunu yok 🙏🏻 biz de ilk söylendiğinde tedirgin olmuştuk ama önemli bişey değilmiş içinizi ferah tutun 🥰
AyseAte Dlnnn benim kardeşiminse önde gidiyordu kafası sıkıntı olmadı sadece duan bir koca kafalı bi çocuk 😃😃😃