miniksevdamm Benim gece suyum geldi sancım yoktu. Hastaneye gittik yatiş oldu Sabaha kadar sancimi bekledik gelmedi suni verdiler o esnada koyduk ..ilk gidişte acilmam 3cm di..suni verince suya koyduk yarım saatte bir açılmama bakıldı çok hızlı ilerledi doktor bile şaşırdı 11 cm acilmam oldu. Ama bebeğim ikindikca indi nefes alıp dinlenirken yukarı geri kaçtı. Çok uğraştık bende yoruldum oğlumda artık nabizlari bozuldu doktor riske atmayalım dedi suyunda bitmişti artık su da bebeğin rahat inmesini sağlıyordu bende kısmet olmadı ama dediğim gibi açılmama etki etti belki psikolojik belki manevi olarak bilemiyorum bence imkan varsa deneyin