Busrakksl Allah izin verirse 1.5 ay sonra kızımız dünyaya gelecek diğer 2 çocuğum da eşim karışmadığı için isim konusunda bu sefer ben koyacağım dedi ve aysima ismi olsun dedi sizce nasıl
Elifdikel Busrakksl Çok hoş bir isim benimde kızımın adı aybuke yakın anlamlarda isimler sağlıkla gelsin inslalah
GoncaClk Busrakksl Çok güzel🌸 bizim cinsiyet belli değil daha ama kız olursa seçenekler arasında Aysima da var 😍