Bende 11+6 haftalık hamileyim tüp bebekle hamile kaldım 3 4 kez lekelenme şeklinde kanamam oldu, en son 2 gün önce koyu kahverengi kanamam oldu hemde 1 ped dolduracak kadar iğnemi yaptım kanama durdu haftasonuna denk gelmişti o yüzden bugün kontrole gittim hiç bir sıkıntı yok dedi, inşallah bişey olmamıştır canım bide açık kırmızı kanama olursa sıkıntı oluyor genelde iğnen falan varsa kanamn olduğunda hemen yap