Ozlemba Doktora gozuk bence cnm benimde rahmimde baski hisediyorim bebegi asagids hisediyordum ve kanamam oluyordu surekli asagida baski hissetiğim zamanlar surekli yatiyorum ayaklarimin altina yastik koyup tuvalet harici kalkmıyordum hatta 5 aydir yatiyorum oyle diyim sana is falan kesinlikle yapmıyorum