Kızlar ben mayısta 4 aylık ilaçla düşük yaptım. 40 gün boyunca aralıklı lekelendim. 1. Hafta sonrasında 1 hafta temiz kalıp 1 hafta kirliydim ta ki şuanki adetime kadar 17 temmuzda regl oldum 11 ağustosta tekrar regl oldum sanırım 18 gün temizdim. Şimdi benim yumurtlama dönemim hangi günlere denk gelir? Ve hamile kalamazsam ne zaman adet olurum tahminen ? Yaşayan varmı böyle bi durum?