FDK2835 Zynpasr65 benim testim başkaydı ama 2 çizgi sonuçta bence yumurtlama var. İyi değerlendirmek lazım.
Meleknkkk Pek bir bilgim yok kuzum üstte kalsın diye yazdm. Ama t c den koyu olunca oluyomus sanırım burda oyle demişlerdi
Bsraszqn T çizgisi C kadar koyu olunca yumurtlama oluyor bence yumurtlama. Yarın da yap silikleşmisse çatlamıştır 3 günü değerlendir bir gün ara ver tekrar değerlendir
Aysee10 Yumurtlama c cizgisiyle aynı yada daha koyu olması lazım sizin ki koyu c den yumurtlama değerlendir ve çatlamayı da değerlendir mutlaka
Zynpasr65 https://resimyukle.io/r/4DHiHIOfKx kızlar dün yumurtlamaydı bugün çatlama olmuş mu bakarmısınız?