Umudum1903 Allah bağışlasın hanladım genelde ilk gebeliklerde böyle olma ihtimali var deniliyorda benimde başıma geldi ama şöyle 12 38 144 derken 100 ve aşağı oldu üzüldüm ama aslında iyi bir şeymişte sizlerde sıkıntı olmadığını gösteriyormuş sadece sağlıksız bebek olduğu içi. Vücut atıyormuş ve bunu çoğu kişi yaşıyormuş bazıları farketmiyormuş inşallah tutunur size bebeğiniz