Kızlar şuan 36+5 im kontrolüm 38 de ve alttan muayene edeceğini söyledi doktor
Kuaföre ne zaman gtmeliyim sizce
Kontrolden bir kaç gün önce gıdım diyorum aslnda hem doğuma kadar çıkmaz iyi olur ama
Ani bir durum olurda gecede gündüzde doktora gitmek zorunda kalırsam diye de korkuyirum sizce ne yapmalıyım fikirlerinizi almak istedim