Neslihand Gmzkc al benden de o kadar aşırı hamurcuyumdur oldu bitti daha dün pide yaptim yedik her gün olsa hayir demem hamur isine 😄😍
Mom872 GamzeDurmus 4 aylık hamileyim 2 kere yedim, mümkün mertebe zararlı şeylerden kaçınmaya çalışıyorum ama çok canım çekince yedim.
hilalsahin35 Neslihand ooohhhh ne güzel yaz ayları balkon güzel olur afiyet olsun canım benim bebise et olsun 😁
hilalsahin35 Delicesareti Bebeğin sağlıkla gelir inşallah kuzum geçmiş olsun 🙏🏻🌺 onemli olan senin ve bebeğin sağlığı
Saripapatyam1 Neslihand gebelik şekeri olan biri olarak tatlılara hasret kaldimm doğum yaptığım gün ana öğünlerde bile tatlı yemek istiyorum 🤣🤭
miniksevdamm Neslihand çok severim çok sık yaparım ben tuzsuz peynirle yapıyorum üzerinede toz fıstık döküyorum 😋