Ben ilk oğlumu suni sancı ile doğurdum doğdu yani normal sancı nasıl bilmiyorum. 2 gün sürdü benim ilk gün sancım olmadı ama bebek kendini doğuma hazırladı sanırım aşırı gergindi karnım ikinci gün sancım geldi ne kadar saat sürdü hatırlamıyorum sonra çatala çıkardı doktor ıkın dedi bir kaç kez ıkındım ve kendimi kdlkıcak gibi yukarı yaptım doğdu hemen. Herkesin hikayesi farklıdır ama umarım siz benden daha kolay doğum yaparsınız. Darısı başımıza 🥰