bende bıraz once bu konuyu actım yazan olmadı gorunce yazayım dedm 🙈 bendede 8 hafta 5 gunlukken kopkoyu kahve akıntı tarzında 2 kere geldı kahve rengı lekelenme bıdaha gelmedı sarı bır akıntıya dondu sildiğimde sadece gelıyor. ben tüp bebek oldugu ıcın basından berı fitil ve igne vuruluyorm zaten ama ınsallah bısey yoktur persembe gıdıcem cok korkuyorm