Kızlar merhaba ben bir firmada 2 senedir çalışıyorum 28+4 hamileyim bu zamana kadar toplamda yaklaşık 30 gün rapor kullanmışım. 3 günü geçen hafta kullandım. 32. Haftada doğum iznine çıkmak istiyorum. Bana bazıları dedi ki bu ay 3 gün raporum olduğu için doğum parası alamazmışım bu doğru mu ? Çünkü 10bin tlden fazla bir para toplanıyor ve sırf bu parayı alabilmek için çalışıyorum. Bilgisi olanlar yardımcı olursa çok sevinirim.