Selam kizlar
Benim reglim bugun 3 gun gecikti ve belirtilerimdr var mide bulantisi,kusmak, koku hassasiyeti,sık idrara çikmak bugünde belimde ve bacaklarımda agri var kramp giriyo test aldim ama yarin sabah mi yapsam daha iyi olur kesin sonuç icin aslinda sabırsızım bu akşam yapsam cikmazmi?