ZZeynepP1903 Haftama girdim Zira bi gram düzelme yok. Mide bulantıları kasık agrılarım fazlasıyla mevcut hani bu 2. Trimester dönemi rahatti 🥵 lütfen bir an önce bende yasamak istiyorum yata yata bi hal oldum 🤦🏻♀️
Gmzkc ZZeynepP1903 bende 23 oluyorum mide bulantısı hafifledi ama kasıl ağrıları bel ağrıları çok zorluyor
ZZeynepP1903 Deletedmom_5 ilk haftalarımda düşük tehlikesi yasadım bi iki hafta öncede hafıf lekelenmem olmustu iğneler falan vuruldum hala progestan ilacı kullanıyorum bilmiyorum onunda etkisi devam ediyomudur hala
Deletedmom_5 ZZeynepP1903 Benimde düsük tehlikem vardı hamileliğimin sonuna kadar hep agrilarim oldu o yüzden sordum
ZZeynepP1903 6107 ay ne güzel maşallah sevindim sizin adınıza.🤗 İnsanın hayatını kısıtlıyor resmen hiçbirşey yapamıyorum. İnşallah darısı basıma en kısa zamanda 😒
ZZeynepP1903 Gmzkc demek ki bu konuda yalnız degilmisim bende aynı sekildeyim Allah yardımcımız olsun
Bsrtncsoy ZZeynepP1903 21.haftadayim.Bende o günleri bekliyorum.Ayni zamanda çalışıyorum.Keske ev hanimi olsaydim diyorum bazen.En azindan istedigimde dinlenir evimin işini yapardim 😔
ZZeynepP1903 Bsrtncsoy ya Allahım size güç kuvvet versin sizin isiniz daha zor tabi, en azından ben yatıyorum evde 😔
ZZeynepP1903 Syda01 yapmayın hala devam ediyorsa ben umudumu keseyim o zaman bu agrılarla basa cıkmaya devam yani 🤦🏻♀️😅
Syda01 ZZeynepP1903 eskiye göre cok daha iyiyiz cok şükür diyelim hareketlerini hissetmenin verdigi mutluluk cok başka bise ama 😍😍
Burcu4135 ZZeynepP1903 bu balayı olayını bende yasamadım hep bekledim ama 😁 neyse zaman cabuk geciyor. Hic canını sıkma.
ZZeynepP1903 Burcu4135 yalnız olmadıgımı görünce biraz da olsa mutlu oldum tek değilmişim demek ki 🥵 inşallah geçecek 🤲🏻❤️
Mjgnfdn ZZeynepP1903 ahh canım valla moralini bozmak hiç istemem ama ben dopurana kadar öyleydimm. Doğuma girmeden bile kustum 😔 şimdi 2.ye hamileyim 5.hfta bitiyor inşallah olmaz bulantı
ZZeynepP1903 Mjgnfdn ciddimisiniz ya aman Allahım 🥺 demek ki her hamilelik farklı oluyor inşallah sorunsuz geçirirsiniz 🌺