Merhabalar ben 37+3 günlük hamileyim daha önceki hiçbir doktor bana gelişimiyle ilgili birşey söylemedi yani herşey normal ilerliyordu daha sonrası tayin sebebiyle şehir değiştirdik Balıkesir’de geldiğim doktor gelişiminin 3 hafta geriden geldiğini söyledi zayıf kaldığını beslenemedigini söyledi bütün testler bu zamana kadar temiz çıktı detaylı ultrason vs hiçbir sorun yoktu ama tayin zamanı 30 lu haftalara girdiğimizde beslenme konusuna dikkat edemedim ve çok yoruldum bunun etkileyeceğini düşündüm ama doktorum farklı bir sebep Olabilir benden bebeğe giden kan akışında sorun olabilirmiş ve beni perinatolojiye yönlendirdi onada hiçbir şekilde randevu bulamıyorum ücretli özel hastanelerde yapmıyor yani doktorum ya Balıkesir şehir hastanesi yada ünv dedi ama hala randevu yok geldim 38 . Haftaya neredeyse son zamanlar o böyle şeyler yaşamak çok üzücü ve stresli bilmiyorum ne olacak çok korkuyorum bebeğime bişey olacak diye bu şekilde başından böyle şey geçipte sağ Salim bebeğinizi kucağınıza alabildiniz mi ? Şuan iyi şeyler duymaya o kadar ihtiyacım var ki ben gerçekten aşırı yıpranıyorum stres yaparak