Kizlarrr 6 Ağustos adet başlangıcı 2 gün sürdü adetim .19 ovulasyon görünüyordu adet bitiminden itibaren hemen hemen hergun ilişki oldu. Dün çok fazla kasık ağrım oldu ve sürekli bı mide ekşimesi var .sizce bunlar hamilelik belirtisi mi ? Henüz çok mu erken belirtiler için ? Bu kadar erken yaşayan oldu mu ?