Eabkrc cnm ben dokuz haftalığım ama öyle. Bir kasık ağrısı yaşıyorum ki ağlıyorum ve paeoldan başka yiyemiyorum düşün doktora söyledim bazı cocuklar anneleri zorlar dedi ve bende sırt bel ve vacak ağrılarıda var henüz yeni olmama rağmen ödemim var ve normal bir hamilelik dedi doktor