aslihan8 adetin gecikince yap cnm. Bu hamilelik süreci böyle beklemeyle geçiyor hep. Diyelim ki pozitif çıktı kan tahlili veriyorsun. Sonra keseyi görmek için bekliyorsun, sonra kalp atışı için bekliyorsun sonra cinsiyet için bekliyorsun. Göstermiyor birdahaki ayı bekliyorsun göbeğim çıksın diye bekliyorsun…. Yani şimdiden alışsan iyi olur😄😄