Kizlar ben 30 Ağustosta almanyaya ucmam lazim ozaman 27+3 haftalik felan oluyorum. Pegasusla ucacagim, hic daha önceden ucan varmi sorun yasadimi havayolu şirketiyle. Tek gebelikse 36. Haftadan sonra rapor gereklidir yaziyor. Ben simdi yinede doktor raporu alayimmi ? Ayrica sadece kac haftalik olduğunumu soruyorlar yoksa birsey göstermek de gerekiyormu ? Bilenler lütfen yardimci olabilirmi.