Kızlar irmet hastanesi Salih bey gidiyorum ama bugün artık gitmeme kararı aldım hastaneden memnun değilim zaten sancılarım var diye mesaj attım cevap vermedi hastaneeye geldim asistanina anlattım ukalaca nedne geldin dedi doğum haneye direk gitmem gerekiyormuş dedim mi Dr dogum sancı demeden nasıl doğum haneye giderim nst cekilde bakalım o zaman dedi muanede ilgili ama acil birsey olunca baskalriyla muhattap ediyor optimed de onericeginiz Dr var mı?