Gizemis evet gebeliğimi kendisinde öğrendim tesadüfen nöbetçiydi o gün😂bir daha da başka doktora gitmedim ve benim enerjim çok uydu kendisiyle. Vitamine gelirsek de tahliller sonucu başladı bana D vitamini, kan ilacı ama sadece kan için değil içinde 2 vitamin daha var. Bir de kasılma ve kramplarım fazla diye magnezyum verdi 😂 bayağa bir şey kullanıyorum yani. Bir de ben covitte geçirdim. Kan değerlerim falan çok düştü. O yüzden vermişte olabilir. Kan ve idrar tahlili yaptırdım çünkü 2 ay üst üste. Ama bence gereksiz hiç bir şey yapmıyor. İletişimde çok iyi değilimdir ben aslında ama kerime hanımla uyumumuz iyi oldu🥰 vallahi sorularıma gelince de aklıma ne gelirse sordum her kontrolde.ilacımdan ağrıma, yediğimden içtiğime aklıma ne gelirse… bütün sorularımı falan yazdım ben unutmayım diye hatta kontrole süre varsa mail atıyorum 😂 dönüyor geri. Acil şeylerde hastneyi arayıp not bırakıyorum, yardımcısı arıyor geri.