Arkadaşlar bugün doktorum 12.haftanda gel ikili tarama yapalım dedi. Tam olarak nasıl bi uygulama çocuğa herhangi bi işlem yapılcak mı. Ayrıca doktorum önce bana sorması gerekmez miydi istiyor musun diye yoksa zorunlu bi şey mi. Bu konu hakkında ayrıntılı bilgi verirseniz çok sevinirim